grafikai tervezés
Fogyasztóként nehezen érthető (sőt, tudatosan nem is gondolunk rá), hogy míg egyes fotók, grafikák, reklámanyagok felett elidőzünk, megállunk, addig másokra figyelmet sem vetünk.
A titok bizony a tudatosan használt kompozíciós szabályokban, arányokban, a tipográfiai szabályok betartásában, megfelelő színek használatában, a tartalomként csatolt szövegben és ezek kombinálásában keresendő.
Mivel rengeteg vizuális inger éri a napi reklámzaj közepette a fogyasztót, ezért munkáimban a letisztultságra és a harmóniára törekszem. „A kevesebb néha több” elvet követem.
Legyen szó logóról, arculati elemekről, névjegykártyáról, szórólapról, meghívóról, plakátról, digitális megjelenésről (FB, insta stb.), képi anyag megjelenítésről rendezvényhelyszíneken (tv-ken, totemoszlopon, LED periméteren, LED Giant kijelzőn), keress bátran!